Efoodmonitor

FAQ

Vindt u het antwoord op uw vraag hieronder niet terug of wenst u nog meer details, stel ze dan gerust en klik verder door of gebruik het contactformulier.

Kunnen mijn klanten ook de temperaturen van hun zendingen opvolgen?

Momenteel biedt Efoodmonitor deze mogelijkheid niet, maar we sluiten niet uit dat dit in de toekomst mogelijk wordt.

Werken jullie steeds met dezelfde logistieke partij?

We werken vandaag met 1 preferentiële partner, maar iedere handelaar heeft het recht zijn eigen logistieke partner te kiezen of zelf voor het vervoer te zorgen.

Kunnen de Efoodboxen ook aangekocht worden?

In principe worden de Efoodboxen enkel verhuurd. Wij zorgen er dan ook voor dat de Efoodboxen vervangen worden op het moment dat ze kapot zijn door slijtage.

Is er een minimum aantal Efoodboxen dat ik dien te bestellen?

Inderdaad, we gaan uit van een minimum aantal boxen van 20 stuks, vermits de kosten anders te hoog oplopen voor alle partijen.

Is de Efoodbox ook bestemd voor particulieren?

Nee, de Efoodbox is enkel bestemd voor handelaren en Logistieke partijen.

Kan ik de Efoodbox één keer uitproberen?

De ontwikkeling van de Efoodbox heeft anderhalf jaar geduurd en belangrijke investeringen gevergd.

Daarom werken we met een verhuurmodel waarbij u als klant een maandelijks bedrag betaalt, afhankelijk van het model en het volume boxen dat u wenst.

Het gebruik van de Efoodbox voor een korte periode is mogelijk, maar hangt af van het volume en uw perspectieven op langere termijn.